Kokybės politika
TIKSLAS
Maksimaliai patenkinti klientų lūkesčius, nuolatos gerinti kokybės, aplinkos apsaugos, darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos sistemos rezultatyvumą.
STRATEGINIAI UŽDAVINIAI
- nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą pagal LST EN ISO 9001:2008; ISO 14001:2004; OHSAS 18001:2007 standartų reikalavimus;
- prognozuoti bei nustatyti užsakovų poreikius;
- tobulinti procesų technologijas bei diegti technines naujoves;
- sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją;
- užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už savo darbo kokybę pagal pareigas ir kompetenciją.
BENDROVĖS VADOVYBĖS ĮSIPAREIGOJIMAI
- suteikti darbuotojams saugią ir kokybišką darbo aplinką našiam darbui;
- suteikti darbuotojams galimybę kelti kvalifikaciją;
- suteikti sąlygas idėjų ir pasiūlymų realizavimui;
- nuolat peržiūrėti kokybės politiką, kad ji atitiktų naujus iššūkius.
- Įmonės vadovybė įsipareigoja, kad ši politika būtų suprasta ir įgyvendinta bendrovėje.